Formulier afsluiten
Formulier opnieuw starten

Aanvraag lening en subsidie verduurzaming Maatschappelijk Vastgoed

Voortgang
7%

Informatie over deze aanvraag

Let op: velden met een * zijn verplicht

Met dit formulier dient u een aanvraag in voor een lening en subsidie voor verduurzaming van maatschappelijk vastgoed. 

Bijlagen

Uw aanvraag kan alleen behandeld worden als deze volledig is, inclusief alle bijlagen. Wij vragen u in dit formulier om de volgende bijlagen: 

  • Offertes of facturen van de duurzaamheidsmaatregelen waarvoor de subsidie en/of lening is aangevraagd;
  • Een energiescan die niet ouder is dan 36 maanden en voldoet aan de voorwaarden gesteld hieraan zoals beschreven in de verordening;
  • Een bewijs dat alle subsidies beschikbaar voor duurzaamheidsmaatregelen vanuit het Rijk en andere overheden zijn aangevraagd (enkel bij subsidieaanvraag);
  • Een omgevingsvergunning en een verklaring van constructeur als deze noodzakelijk zijn voor de te treffen duurzaamheidsmaatregelen;
  • Als een vereniging of stichting aanvrager is: een recent gewaarmerkt uittreksel van de inschrijving in het handelsregister van de Kamer van Koophandel, waaruit blijkt dat de aanvrager bevoegd is namens de rechtspersoon de aanvraag in te dienen;
  • Als u huurder bent van het pand dat u wilt verduurzamen vragen we u een bewijs van toestemming van de eigenaar;
  • Als u een SVN lening bij ons heeft aangevraagd en in aanmerking wilt komen voor subsidie dan vragen wij een positieve toekenning van SVN naar ons te mailen (subsidies@bergendal.nl) zodra u deze heeft ontvangen.  

U kunt deze bijlagen direct toevoegen in dit aanvraagformulier. Lukt dit niet of heeft u de documenten nog niet allemaal beschikbaar? U kunt ze ook later naar ons opsturen:

  • Per e-mail: subsidies@bergendal.nl.
  • Per post: Gemeente Berg en Dal, Team Maatschappelijke Ontwikkeling, Antwoordnummer 20, 6560 VB Groesbeek. Een postzegel is niet nodig.

Let op: Vermeld hierbij altijd het referentienummer dat u ontvangt na verzending van deze aanvraag!

Privacy: wat gebeurt er met uw gegevens?

Voor sommige producten of diensten heeft de gemeente persoonlijke gegevens van u nodig. De gemeente gaat hier zorgvuldig mee om. Gegevens die wij van u ontvangen gebruiken wij alleen voor het doel waarvoor u ze heeft gegeven. Meer informatie kunt u vinden op www.bergendal.nl/privacy of door te bellen naar 14024.

Inloggen op een veilige manier

De gemeente Berg en Dal werkt met online aanvragen en diensten met DigiD voor personen en eHerkenning voor ondernemers. Dit doen we omdat we veilig met de gegevens en privacy van u of uw organisatie willen omgaan. Ook wordt dit voor steeds meer overheidsdiensten een wettelijke verplichting. Wij vragen hiervoor uw begrip. 

  eHerkenning logoDigiD logo       

Meer informatie over eHerkenning vindt u op www.eherkenning.nl of op de website van de gemeente Berg en Dal. U heeft een eHerkenningsmiddel van minimaal betrouwbaarheidsniveau EH2+ nodig. Meer informatie over DigiD vindt u op www.digid.nl

Wilt u inloggen met DigiD of eHerkenning? *
Als uw bedrijf, organisatie of vereniging beschikt over eHerkenning met minimaal betrouwbaarheidsniveau EH2+, kunt u inloggen met eHerkenning. Anders logt u in met DigiD. U geeft daarna aan namens welke vereniging of organisatie u de aanvraag indient. De verantwoordelijkheid voor het indienen ligt bij de organisatie.