Naast de balie Burgerzaken in het gemeentehuis in Groesbeek heeft de gemeente ook een servicepunt Burgerzaken in Millingen aan de Rijn. 

Elke twee weken op dinsdagochtend kunt u bij het servicepunt Burgerzaken in Millingen terecht voor het regelen en aanvragen van producten als doorgeven van een verhuizing binnen Nederland of aanvragen van paspoorten, identiteitskaarten en rijbewijzen. Let op: u kunt bij het servicepunt alléén met pin betalen, niet contant. Wij werken volledig op afspraak.

Adres

Den Ienloop, Heerbaan 115 in Millingen aan de Rijn.

Wat kunt u regelen bij het servicepunt?

U kunt bij het servicepunt terecht voor de volgende producten (alleen regulier, geen spoed):

  • Aanvraag van paspoort en identiteitskaart (geen vermissing)
  • Aanvraag van rijbewijs (alle soorten, maar geen militair rijbewijs of buitenlands rijbewijs en geen vermissing)
  • Ophalen en betalen formulier voor de gezondheidsverklaring (t.b.v. rijbewijs)
  • Aanvragen en ophalenverklaring omtrent het gedrag
  • Aanvragen en ophalen uittreksel burgerlijke stand
  • Aanvragen en ophalen attestatie de vita ((internationaal) bewijs van in leven zijn)
  • Aanvragen en ophalen uittreksel BRP
  • Doorgeven van een verhuizing binnen Nederland
  • Legalisering handtekening
  • Aanvragen van een gehandicaptenparkeerkaart (GPK)

Voor de overige producten en diensten kunt u altijd terecht in het gemeentehuis in Groesbeek

Openingsdagen servicepunt in 2024 (dinsdagochtend):

  • 9 januari
  • 23 januari
  • 6 februari
  • 20 februari
  • 5 maart
  • 19 maart
  • 2 april
  • 16 april
  • 30 april
  • 14 mei
  • 28 mei
  • 11 juni
  • 25 juni
  • 3 september
  • 17 september
  • 1 oktober
  • 15 oktober
  • 29 oktober
  • 12 november