Openingstijden, contact en afspraak
Openingstijden
Locatie gemeentehuis (Dorpsplein 1, Groesbeek)
- Maandag van 8.30 tot 19.00 uur
- Dinsdag tot en met donderdag van 8.30 tot 17.00 uur
- Vrijdag van 8.30 tot 13.00 uur
Servicepunt Burgerzaken Millingen (Den Ienloop, Heerbaan 115)
Servicepunt Burgerzaken in Millingen is elke twee weken geopend op dinsdagochtend.
Feestdagen 2024
Tijdens de volgende feestdagen zijn we gesloten:
- Maandag 1 april (tweede paasdag)
- Donderdag 9 mei (hemelvaartsdag)
- Maandag 20 mei (tweede pinksterdag)
- Woensdag 25 december (eerste kerstdag)
- Donderdag 26 december (tweede kerstdag)
Afspraak maken
Voor het afhalen van uw aangevraagde reisdocument of rijbewijs kunt u tijdens openingstijden (zonder afspraak) terecht. Verder werken wij alleen op afspraak om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn.
Bel ons
- Telefoon 14024 (dit is een verkort nummer)
- Belt u vanuit het buitenland: +31 24-7516500
- Calamiteitennummer: (024) 684 13 01. U belt dit nummer bij omgewaaide bomen, wegverzakking en andere dingen die gevaar of ernstige hinder kunnen veroorzaken. Het calamiteitennummer is niet bedoeld voor het melden van gladheid door sneeuwval.
Telefonische bereikbaarheid: Maandag tot en met donderdag van 8.30 uur tot 17.00 uur. Vrijdag van 08.30 uur tot 13.00 uur.
Feestdagen 2024
Tijdens de volgende feestdagen zijn we telefonisch niet bereikbaar:
- Maandag 1 april (tweede paasdag)
- Donderdag 9 mei (hemelvaartsdag)
- Maandag 20 mei (tweede pinksterdag)
- Woensdag 25 december (eerste kerstdag)
- Donderdag 26 december (tweede kerstdag)
Overige telefoonnummers
- Munitax (Belastingen): 024-6780962 (bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.30 - 12.30 uur)
- Omgevingsdienst regio Nijmegen (ODRN): 024-751 77 00
- Werkbedrijf Rijk van Nijmegen: 024-7517500
- Politie: 0900 - 8844
Schrijf ons
Mailadres
gemeente@bergendal.nl (niet voor meldingen openbare ruimte, deze ontvangen we graag via ons Meldpunt Buitenruimte)
Postadres
Postbus 20
6560 AA Groesbeek
Digitale post
Sinds oktober 2021 verstuurt de gemeente Berg en Dal haar post ook digitaal via de berichtenbox van MijnOverheid.
Veilig mailen met Zivver
Vanaf 1 januari 2023 gebruiken we Zivver voor het veilig versturen van e-mails met vertrouwelijke informatie. Bijvoorbeeld een e-mail met uw persoonlijke gegevens. Met Zivver kunt u er zeker van zijn dat alleen u de mail kan openen.
Iets melden
U wilt iets melden dat stuk is of onveilig of u heeft iets verloren of gevonden.
KvK, IBAN, BTW, BIC nummers gemeente
- BTW nummer: NL854730357B01
- IBAN nummer: NL78BNGH0285003089
- BIC nummer: BNGHNL2G
- KVK nummer: 62254944
- D-U-N-S nummer: 491-546-783
- Fiscaal-/RSIN nummer: 854730357