Openingstijden

Locatie gemeentehuis (Dorpsplein 1, Groesbeek)

  • Maandag van 8.30 tot 19.00 uur 
  • Dinsdag tot en met donderdag van 8.30 tot 17.00 uur. Afhalen rijbewijzen, en reisdocumenten tot 16.30 uur
  • Vrijdag van 8.30 tot 13.00 uur

Afspraak maken

Servicepunten Burgerzaken

Vanaf oktober zijn de Servicepunten Burgerzaken in Leuth, Beek, Millingen, Ooij en Beek afwisselend geopend op dinsdagochtend. Op de pagina Servicepunten Burgerzaken leest u wanneer welk servicepunt is geopend. 

Afspraak maken

Afspraak maken

Voor het afhalen van uw aangevraagde reisdocument of rijbewijs kunt u tijdens openingstijden (zonder afspraak) terecht. Verder werken wij alleen op afspraak om u zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn. 

Afspraak maken

Bel ons

  • Telefoon 14024 (dit is een verkort nummer)
  • Belt u vanuit het buitenland: +31 24-7516500
  • Calamiteitennummer: (024) 684 13 01. U belt dit nummer bij omgewaaide bomen, wegverzakking en andere dingen die gevaar of ernstige hinder kunnen veroorzaken. Het calamiteitennummer is niet bedoeld voor het melden van gladheid door sneeuwval.

Telefonische bereikbaarheid: Maandag tot en met donderdag van 8:30 uur tot 17:00 uur. Vrijdag van 08.30 uur tot 13.00 uur.

Overige telefoonnummers

Schrijf ons

Mailadres

gemeente@bergendal.nl

Postadres

Postbus 20
6560 AA Groesbeek

Digitale post

Sinds oktober 2021 verstuurt de gemeente Berg en Dal haar post ook digitaal via de berichtenbox van MijnOverheid. 

Iets melden

U wilt iets melden dat stuk is of onveilig of u heeft iets verloren of gevonden.